Sunday, March 7, 2010

cerite yg aku igt je..hahahah

ntah ah aku x igt nk cer ape maklumlah kejadian 1 minggu yg x dicatat di mana2kn...jap jap tgh mengingatkan diriku atas kejadian kejadian yg menarik..aku igt cer dr ari khamis je hahah monday tuesday and wednesday forgot la...

khamis-waktu ari slasa ag dh plan x dtg ari ni sbb bdk yg amik syariah n pqs pekse..aku pon mule2 nk join tp bile pikir balik bazir je duit aku bayar van nnt x nk ah..aku nk dtg...last ko tau bpr org je dtg 8 org je weyh..4 org yg amik pekse tu(najihatul,fatin,maryam n ammar) yg dtg tp x amik pekse (aku,ida,zati s,n hanisah(die dtg cm x caye je aku hahahah))waktu exam syariah mereka pekse di klas bukhari..so aku dn yg len lepak2 dlm kelas smbil aku membaca buku epop..gile lmbt mcm siput aku bce buku ye r mne de aku tekun gile bce buku tu..skit2 nk berckp...hahaha..masa rehat aku ida n zati balas dendam mkn nasi lemak hahahah...ye r semenjak kantin di tutup n dibuka semula mne ade kami mkn NL ..balas dendam ah kan ahahaha..then tetibe ckgu sivik masuk die ckp bdk pqs kecuali bukhari pekse kt sini..then aku ckp kt ckgu abes kterg  cm ne(merujuk kpd yg x amek pekse)ckgu cm blurr sebentar then aku bg cadangan ape kate kterg dok kt meja bwh pkok sana tu ckgu..ckgu kata ok asl x merayap  g mana2...so dgn segala hormatnye aku n yg len g blah ke situ...bnyk plak semut besar2 tuh sbek x menggigit...lpak kt sana pon x abis ag bce epop..zati dh mula hangen..hahaha...diorg dok hafal arab smentara aku bc epop..then dh abes bce aku bwt @math ye r tuh nmpk mcm si hanisah je buat...aku buat jgk ye..hahaha...diorg abes pekse tros blah n balik...mlm bkn nye reti nk study tok arab lg dok c bok ngn fb hahaha..aku tgk hello baby ep 6..mangkukkn aku hahahaha

jumaat-so pekse arab like usual aku slalu tetido time nk bina ayat die...akn slalu bitu yg len ok je bile tyme nk bina ayat die akn tetido sndiri...ajaibkan..hahah...bile bgn smbg sikit tido blik...hahaha...dlm 3 kali aku mcm tu....petu dh dpt energy aku buat yg len bile bce blik ayat aku..mende la aku buat ni...so btolkn blik...then dh siap sume aku tdo blik hahahaha....abes tu g rehat...tunggu smpi 11.10 sbb nk buat experiment fizik yg aku x buat..buat la..yg len berkumpulan aku sorg je...hahaha..thanks pada caya zati n aij sbb tlg aku buat bende tu...dh la ngn ckgunye ngntuk aku lg buat lmbt2 hahaha..sian ckgu...abes turun tros pack n tunggu mse nk blik...turun2 acik bas dh ade blah ah...smpi umah plak tunggu music bank...smentara tunggu aku tgk u-tube psl beast,mblaq...yg beasrt tu aku dgr lgu shock die...sdap...tp au gelak2 tgk yoseob aij tu punye hair...sakai nk mmpos hahaha...x lawa rmbt lama die lg lawa..sori aij >_<...then  aku download ah lgu tu masuk mp4 aku...then tetibe kt music bank diorg nyanyi lgu tu...aku ckp larh tu lgu bru diorg ke??igt lgu lme...maklumlah aku nikn  lmbt update sikit hahaha..

sabtu-bkk blog nk update smbl melayari blog kwn2 aku yg len..hahaha..caya nye blog sudah mencecah 37 post aku lbih satu lah...bnyk jgk tu..thn lpas brape je ko post caya..maklumlah thn bnyk cerite sensasikn..ahahaha...then hanisah bersusah payah cri pic LMH tuk si caya ni...hahaha...aij plak asik x leh on x thu tp ade kene mengene ngn laptop die..zati pon satu only hari ape sabtu je kot die boleh online...tp aku x post blog aku hari coz x berkesempatan coz nk buat peka chemist yg nk ari selsa nnt...tp x siap2 ag..duhh mcm x knl aku..serajin mne aku jd keje still x leh di siap kn..stil dun know why tho...hahaha

ahad-aeini keje mengepost blog hahaha..dadada aku nk tgk tv plak...

No comments: