Wednesday, March 24, 2010

mmg x leh la nak post ari sabtu je...

aku x leh ah nk post tiap2 ari sabtu coz everyday ade citer baru...

harini...hurm dh malas nak blaja fizik...penat la asyik kene marah...tiap2 kali ade kls fizik tiap kali tu la kene mara...agaknye kami ni tmpt mlepas geram kot...masuk jarang nak senyum..susah dulu ckgu saodah yg garang tu pon boleh kiterg melawak...ckgu ni mmg x leh melawak..kami sume takut...nnt x pasal2 kene marah...td bahasa ckgu tu dgn kterg agak kasar oh...die ckp'mcm tunggul kayu..berambus lah'kasar kan bg seorg ckgu nk ckp mcm tu ngn pelajar2nya...x per la kami masih boleh bersaba ckgu..tp ckgu tolong ye..tolong jgn buat saya dh x hormat ckgu nnt...saya x nak bende tu terjadi...petu ckgu tu x abih2 nak ungkit psl pmr kterg...ckgu saya dan rakan2 pon x heran la ngn result kterg...bende tu dh lekat dh dlm pala otak saya ye ckgu...so no need to remind many many times...abih detention class td terjmpe ckgu nani..bercerita ngn die...die suruh kami banyak2 la bersabar...ckgu saya rindu nak blaja ngn ckgu lg!!!!k tamat criter tntg ckgu emosional tu...lantak ah die nak emosi tiap2 hari...

time tuk post gambar pulak ye...this is for pminat u-kiss(dont care kalo dh penah tgk pic ni..;p)

cool~dgn anak harimau...harimau tu lg comel dr mereka...hehehhe

nak post bnyk ag pic tp batery camera habis la plak...hehehe tu je la dulu..nnt2 kalo aku rajin post ag orite..

No comments: