Saturday, March 27, 2010

mengurangkan rasa letih dgn criter dan gambar mereka...

hari ni smpi skolah dlm 7.45 cm tu la...dtg2 nmpk si zati ngn appak die....lencong g kelas sbb aku tertinggal beg smlm...konon nk siapkn p.i...x siap2..then mun masuk 5 mint aij masuk..dlm kul8.10 tu...jln nk g utiliti room..jmpe cayya...jln2 igt dh kumpul blom ag...g mkn dulu kt kantin...dh abis daftar then lepak dlm utility room slama beberapa jam..x kire..sebok cter psl u-kiss skang ni...dulu shinee...BEST!!!!!!!!..hahahah...smpi ckgu mara sbb bising sgt.....dlm pukul 11.45 bru kuar bratur kt luar plak tu pon lme giler...borak22 tgk adek aij buat tarian ****l....aij dh mara2 adik die...aku glak je...tyme aku nk amik sijil tu gabra nak mampus...langkah dgn penuh hati2..then g bilik mesyuarat...dpt la duit RM20...sapa nk bg free je kn...balik tu singgah mcd n kfc...balik lpas solat main ternet jup then pingsan..aku x suka mimpi td..mcm bagang je mimpi tu...dh la x mnt die tetibe terjoin dlm mimpi aku pulak...mimpi di waktu petang mmg menyeramkn aku loh...haish....hahaha...dlm kul 5.45 aku bgn solat asar then pingsan balik.....bgn solat maghrib trus ke sini...wuhho...sbnrnye rse nk tdo ag...tp tu la tgk pic diorg x de feeling nk tdo dh...thanks pic ini dn ini mcm..(zati aku suka tgk kibum ko tyme die berisi la tp jgn salah phm aku suka biasa2 je)alexander you rock...(nk letak pic diorg tp kt laptop aku sikit je...kt laptop abg aku bnyk pic diorg aku amik tp~hurm nnt mak aku mara pulak main kt dpn so nnt2 la aku ltk pick diorg...owh ade satu je pic ni tuk zati ye...nah amik la kibum ko ni..hahaha yg ni cumel sbb die chubby sikit...


kwn die aku punye pakwe...go alexander...haish bnyk betul colection aku ni...smpi x terkire..yg penting taylor lautner dh jatuh ke carta ke berapa aku pon x tahu...hahaha aiman pon dh jatuh terjunam terus dikalahkan oleh si mereka2 yg saban hari buat aku mereng..hahahaha...top 3 aku ialah..jeng jeng...3-alexander 2-yonghwa 1-taemin...top 3 ni buat aku pling mereng..hahaha  gud job guys for making get crazy toward you
guys...

No comments: