Monday, February 8, 2010

form 4 form 4 form 4..haisyh

nk citer psl f4 ni(mcm boys over flower la plak kan ahahah)..back to the title of form 4...

plajaran2nye kebanyakannya memeningkan kepala otak aku...pening tu x kesah sgt igtkn boleh la nnt catch up kn..rpenye x..bapak ah ckgu ajar sume bapak nak laju..lg2 cikgu chemistry..nk pecah pale otak aku dgr die explain mmg mcm bullet train...petu x abih2 nk ckp bdk sblh ok je..kamu sume kn straight a's..mne de kami straight a ckgu..lg satu saya ni dh la slow skit mne reti bljr laju2 ni..ya allah bantulah aku untuk tahun yg agak mencabar bg aku becoz sme kebanyakan pljrn baru lah..

ya allah bantulah hambamu yg agak slow ni ya allah...

hw plak melambak mcm tu jer..bosan sungguh aku ngn report..argh...report sana report sini..rse mcm nk cuti awal je tuk raya cina ni..tolong lah aku..hmm x per  nk redakn kestressan aku dgn tgk taemin aaakuuu..hahihehu..hahahaha..gilo sungguh aku ngn mamat sorang ni...shinee pliz come to malaysia..plizplizpliz(ceh mcm nk bli je tiket diorg nnt..nk bli masalahnye mcm mak ayah aku bg je pegi concert die(kalo die buat ah kt sini))..
dah ah nk g makan then buat hw then ZzzZzzZzz..bagoskn aku..hahahaa

No comments: