Friday, February 12, 2010

cerita lepas..

yeay saya dh tukar link harap2 org tu x akn pernah bkk aku punye blog..spe yg tau tu jgn nk gatal3 n gedik33 nk g tau mreka2 tu..kalo aku dpt tau..mmg siap lah korang(asl garang sgt nih??ntah la ahahahha)

to caya:masih contact dgn si die..ke bgos lah tu masih berhubung..
aij:wah aij sentiasa malu bile nmpk si die..saya suka tgk awk malu2 mcm tu..hahahah..cute lorh..heheheh
han2:nme permulaan si dia sme dgn awk punye la...awk mnt awk punye saya mnt saya punye...
naji:hai biler lah ko nye internet tu nk btol??
aishah:bdak bru klas aku yg suka wat klaka walo kadang2 tu x klaka..tp x kesah mgkn masih cbe menyesuaikn diri dgn kami yg semestinya suka gelak besar ni...heheheh
munir:kau c bok sgt la nk msk asrama..nnt susah la nk blanja aku milo ais kalo ko pindah..x yah ah p tau...
fatin:ni sorang ag..org p asrama die nangis..tup tup aku dgr die plak c bok g mntak asrama.haish nk kne bdk ni...
izzati s:ko mmg scandal aku dr f3 kn...tp kiter dh divorce..hahahaahahha
ida,fathiah n raja:pminat ckgu A..x tau la korang ni..hahahahah
maryam n faten:still pengawas pss lg..rajin lah kamu g pss kn..
nina:makin pndi berkomunikasi n buat lawak..i like..heheheh
amar:kau lah hero klas kami..

to aku:giler dgn taemin n mamat tu...mamat tu nme die sdap weyh..ntah stiap kali jmpe die dulu mmg suka tgk die..tp bile dh ckp ngn die..hati aku dup dap dup dap..gilerkn??die x hensem tp ie sgt manis n sweet..tp sayangnye die dh d taken org..kweng kweng..ku kne lpekn prasaan d jiwa la ni..aduhai..awk knape lah awk d taken..single sudah mcm aku..haish..x per la..tgk awk dr jauh pon x per..i like..dulu aku slalu tgk die lpak ngn kinah ajar kinah matapljrn..slalu biler aku  lalu canteen nmpk mreka...x jeles ngn kinah sbb mreka bljr bkn duduk saje2 je..saya suke dgr suare die..au sdap sungguh..kalo d gandingkn ngn fatin farhanis ni kompem mnang kalo msk pertandingan...

dh la aku x saba2 nk masuk alam mimpi nih.ngantuknye..assalamualaikum.

No comments: