Friday, February 19, 2010

crite 5 hari lpas until today..

13/02- outing dgn mekarsurita,bahijbisyriaudi,farahnajwa,nurulamalinaliyana...gerak g umah aij pkul 9.30..gerak g ou pkul10...amalina dh smpi dulu coz die g shopping dulu..die asiklah telepon kami sbb x smpi2 lg..hahaha..sian die...sorry la amal...suh die bli tiket valentin day...mekar n far g teman die bli tiket bler smpi sana..aku n aij g kedai buku dpn cinema tu..aij cari buku kpop/epop..then far pggl kter its time tto watch the movies..akami pon blah la msuk cinema tu..criter tu x bpe best..jd best coz ade TAYLOR DANIEL LAUTNER je..hhahahah..comellah biler die jatuh...abis citer blah g makan..aku makan share ngn aij..then kami perabiskn farah n mekar nye yeemee..aku tolong perabiskn amal nye nasi yg kali kedua die mkn..aduh gemuk la kami...then g satu tmpt tuk amik gambar ni..mcm2 aksi kuar..hahahaha...then g TL amal nk bli topi abg die..aku yg tunggu kt situ dh bosan sbb cerewetnye abg die..nk bli topi pon susa ke?mekar dtg kt aku..aku ajak die g makan lapa la plak..hahaha..ajak far nk teman amal..ajak aij..rpenye die mmg dh lapa kot cume malu nk bersuare..bli mknn kt burger king..bli onion ring tuk aku,mekar french fries,air due,aij eskrem...then tunggu far n amal kt rainforest..tyme lalu kt jmbtn tuh ade plak lah rmi bdak lelaki..nak main swit2 plak..aku sepak kang bru tahu..ahahah..amal blik ngn mak die so die kne msk blik ou..aku n mereka tunggu bas..due kali turun naik..sbb bas pertama penuh..bas kedue pon penuh..dtg bas rapid kami naik je..x penah naik rapid yg tau die mahal skit dr metro..igtkn due hinggit..bayar ah rm8 kt pakcik botak lg x licin tuh..bile tgk kt resit tu singgit..aku suh r far mnx blik duit..die x nk..so aku paksa n g tman die..pakcik botak tu nk mara kami plak..org mnx elok2 nih...die boleh ckp..kamu igt saya ni pakcik kamu ke?/aku tyme tu hangen jer..sbek plangkn duit..kami sume nk report je pakcik ni...aku tahu nme pakcik tu...then smpi umah aij ..30 mnt lpas tu ayah ku smpi..blik tros g econsave..habis..

14/2-bgn kul 12..huiyyoo lmbt tuh..bgn2 gosok gigi g tgk tv..then dgr bunyi kucing mengiau..aku n adek aku g la blakang umah(actually dpan dkt tmpt tangga org nek tu)tgk ade kucing stuck kt atas nk kate bumbung bukan bumbung..kate je lar tmpt tinggi..ah!!!comelnye kucing tuh..kucing tu org bela..org atas nyer kucing mcm ne terlepas kt situ wallahhualam..tp tmpt tu bersambung ngn beranda umah tuan die..tuan die x der umah..bawak blik umah la apa lagi...comelje die..kucing agak dh kne train kot...tyme nk buang air die bising2 n buat korek tanah..tahu lah tu..aku anto g bilik air..then 10 minit after that die bising..tgk2 mmg die buan pon..bgus..

15/2-tuan rumah kucing tu still x blik ag soh main2 ngn kucing tuh..die tdo kuat giler kot..hahaha..mlm smlm tdo ngn kakak kt bawah..mlm tu panas la jgk tu yg akak aku tdo bawah tu..die tdo ngn akak aku..

16/2-at last buat jgk aku hw..dr kul 9-1 mlm..dpt diap math mod,add math n sejarah..but of coz mesti la ade lobang2 kn..tp x banyk(math mod bnyk skitlah sbb x phm)..makcik aku dr kedah nk dtg..lpas siap hw tu..masuk bilk makayhku..kami 3 bradik tdo sana mlm tuh sbb makcik nk tdo situ..bru nk tdo..spupu ayah aku yg dkt doha yg bernama awatif nk chat ngn aku chat2 dkt la 1.30..aku mmg dh ngantuk ni..abih chat aku boom..g terbang ke korea..ahahahah

17/2-lpas solat subuh x tdo(jarang x tdo blik)aku layan makcik aku..akak n adik masih terbongkang dlm bilik...kuar g tgk anak sdare aku 4 ekor tu..lah ade najis besar la plak..so aku dgn rela hati g cuci..bawa satu baldi air..angkat sangkar kuar..bbaskn mereka..mlompat2 main kt ruang yg sgt luas tu..cuci la sangkar tu buang2 yg mne ptot..masukkn blik mreka...5 mnt later aku kuar tgk mreka pergh lg 3 ekor membuang..kne cuci blik..cuci la apa lg..nk patah pinggang aku...breakfast mkn roti canai n mihun..mmg aku tgh menggemukkan diri...mlm tuh lpas solat n aja mak aku ngaji..aku suh mak aku kejut kul 9 nk buat hw...last2 terlajak smpi kul10.30..ni punca x tdo lpas solat subuh..bgn makan..tgk tv jap..masuk siapkn chemist n pi..mule2 igt nk siapkan bio skali..x sbb mcm aku x thu nk buat ape..

18/2-that is today...siapkn bio la hari ni...aku mcm x caya je aku dh siap almost half of my hw..seriously me doin hw..unbelievable rite...ni pon snanye dh lari dr plan hw aku..today im supposed to finish bm,bi n arab but instead im doin bio yg hw die bertimbun2 aduh yai..

this is my hw plan-
tuesday:mathmod,@math,sejarah
wednesday:chemist,pi,bio
thursday:bm,bi,arab
friday:sivik,pj,physic
saturday:balut buku
sunday:resting

mcm tula..tp x jd x per yg  pntg mlm siapkn bio...

P/S: i'll be updating my blog every saturday...

No comments: