Tuesday, January 26, 2010

kucing punye anak punye hal...adeyh...

anak2 sdare aku 4 ekor ni x reti dok diam la..skali aku lpas kuar dr sangkar bakul..mlompat mereka menikmati kebebasan bermain di ruang yg lebih besar dan luas..bkn ape mls nk lpaskn diorg slalu..suka kencing mrate2..nk train mreka buang air dlm tandas..kami skluarga x de masa lorh...td punye hal klaka gler seyh..tgh syok2 tgk mreka bermain ed junior g kencing atas adek aku..satu hal aku plak nk kne cucikaki ed junior..petu tgh dok cuci kaki adek2 die yg len boleh plak ed junior g berak..sbek dlm tandas..aku cuci la..mreka dh mle makan.. tgglkn merka dlm tandas...beberapa jam slpas itu..bkk je pintu tandas dh nmpk tahi dpn pintu...hahaha..may b lg 3 tu plak kot membuang...aku paksa adek aku cuci mende tu dgn alasan td aku dh cuci diorg..mls doh nk cuci...tu je la cter pasal anak2 sdare aku(ntah bile plak mak die jd adek aku..hahaha)x per ed dh aku pkir mcm adek aku mak die pon jd lah adek angkat aku..hahaha..

No comments: