Sunday, January 24, 2010

dedication to my fren yg nk g skool lain..

INTAN-sorry la ats sgala kesalahan yg pena dilakukn oleh kiter ok..kter slalu buli kamu..sorry sgt2..lpas ni intan kalo ade org buli kamu..sebut nme kter..compem kter x dtg punyer..hahaha..kalo boleh nk dtg tp jauh la intan..jgn lpekn kiter tau walopon kter slalu buli kamu...bye2 intan..lpas ni kter dh x buli kamu lagi..tq coz kamu jd kwn,classmate n mangsa buli kter..hehehe

FARID-weyh farid ko bg tau yg ko nk g PD pon scare tergempar tu wk2 farewell party tu..farid lpas ni spe nk gado ngn aku lg..bosan la nnt...spe nk buat lawak dlm kelas..sedih ni..farid aku nk minx maaf juga kalo wk2 kite slalu gado aku ade sakitkn hati ko...mklumlah aku ni ckp straight forward saje...maafkan aku...
Mianhamnida (im sorry)tq coz jd kwn n classmate aku

HAFIDZ-aku jgk nk minx maaf kt ko..sbb aku slalu terkasar bahasa ngn ko..especially hari tu yg ko minx tolong aku..sorry22 sgt...ko pon slalu gak wat klaka dlm kelas..kelas 4 abu bakar nnt jd sunyi la tanpa org mcm ko...ape2 hal sorry tau weyh...tq coz jd kwn n clssmate aku..

ZARIF-seperti yg lain juga..aku nk minx maaf bnyk2 ngn ko...kalo ko pena terasa hati ngn aku..diharapkan ko maaf kn aku weyh..lpas ni sper lg nk jd mat blurr dlm klas weyh..ko dh x de..lpas ni aku dh tgk mke ko yg slalu malu2 tu..hehehe..ape2 pon tq coz jd kwn n classmate aku...

ALIAH-sbek ko muncul d ingtn aku...aku msti rindu ko...lpas ni x dgr dh ko bising2 mnx duit,,x dgr dh ko bising2 gagoh ngnbdk laki especially amar n g man..lpas ni aku dh x dgr hilaian tawa ko ygg bdk laki x suka tu..x akn ku dgr lg jeritan mu..sdiyh ni..aku nk minx maaf ngn ko...dlm geng kter..kter dua slalu gadokn..sorry la..aku ni kn straight forward je..slalu kasar bahasa ngn ko..x pe aliah pas ni aku x gado ngn ko dh..ape hal sorry..tq coz jd kwn,classmate n geng aku

KHALIL-last but not least ko khalil..lpas ni aku dh x de geng suka tido dlm kelas..lpas ni x de dh ko nk tido dlm kelas...klaka jgk aku tgk tido dgn sesuka hati time ade cikgu...tp nk bwt cm ne..itulah khalil yg aku knl...lpas ni dh x de spe asik nk minx pass kuar g tandas mcm ko...hahaha..aku nk minx maaf sgt2 kt ko tau..aku kn suka terkasar bahasa ngn org..so kalo kt ko aku pena sorry sgt2..thanks coz jd kwn aku n classmate aku..

kpd kwn2 aku yg len yg aku x sbut nme..aku nk minx maaf kt korg..aku pasti akn rindukan korg..kalo x de korg x la happening klas 3 abu bakar dulu..thakns ya korg coz jd kawan aku walopon x rapat sgt,,tp your my friends..hahaha..bye..

No comments: