Sunday, January 24, 2010

cter mlm smlm...

lpas maghrib aku n family kcuali akak aku g giant kd nk mkn bbq chicken..
mak aku mkn nasi ngn ayam ape x tau..bpk n adk aku mkn ayam jerk..(bunyi mcm klaka doh nme ayam tu) abg aku mkn mince beef steak.mcm sdap kan..
tp aku nye lg sedap hahaha..mkn tu bernama korean charbroiled..sdap kot..1st time dtg dpt ice cream percuma..
padahal thn lpas dh dtg..tp ni die ade promotion gne kupon..
minum plak..mak n adek aku kongsi fresh oren..abg aku pepsi float..ayah aku korean tea..aku plak ice chocolate...
korean charbroiled tu ade dua ketul ayam...bru mkn sketul tp dh nk kenyang bkn besa mne ayam tu..aku plak mmg lapa..tp ble dh abiskn sketul tu kenyang la plak...dh abis mkn mak aku ckp ngn kterg mne banana split yg free sbb gne kupon tu..abg aku ckp x yah tanya ah bu..mak aku ckp nk tanya jgk..then tggl aku n ibu je...tyme bayar tu mak aku tanya mne ice cream tu..bdk tu ckp..dh siap dh tp mak aku dh nk blik..die tanya akk nk mkn ke nk kupon tu blik??mak aku tanya aku plak nana boleh isi lg x??aku ckp boleh kot..padahal dh penuh..
1st time aku mkn banana split sdap jgk owh...adek aku dtg dan kami habis kn eskrem tu..

pstu kami g klinik..almaklum satu kluarga x sehat antara yg pling x sehat ayah,ibu n of coz mstilah aku..heheheaku menghadapi mslh skit tekak batuk yg menyebabkan aku susah utk bernafas..

blik umah mkn ubat..tgh main internet smlm dlm bilik terbatuk2 kuat sgt smpi aku muntah sbaek time tu tong sampah dkt ngn aku..muntah air banyak giler..smpi bau ice chocolate yg aku minum...terkluar sme yg aku mkn..tp lega skit petu dpt la bernafas skit..sbek x pnuh satu plastik tu..

k la sampai sini je la..doakan aku sehat smula..mcm mls la nk g skool sok..

No comments: