Wednesday, January 27, 2010

aku x ske pkir pasal title la..cter je best hahaha

ari ni mak aku bawa blik sangkar...anak2 sdare aku tu mlompat main dlm sangkar tu weyh...mcm best je jd mereka berempat tu bermain sentiasa x yah pkir psl masalah manusia kn..pnt nye jd manusia kn wish i could be a bird or a butterfly or something that could fly ..i can fly freely to where ever i want...(aku ni cter cm x bersyukur plak dgn diri ku seadanya yg tlh di ciptakan oleh Allah..aku bersyukur sbb jd manusia boleh berfikir)merepek sudah...

hari aku tgk kt u tube smbil wat omwork..aku tgk shinee school of rock..ya Allah comeyl nye tae min aku..awat la die x jadi islam..kalo x senang skit..(ececeh pkir ape r aku)moga2 die ngn kwn2 die diberi ptunjuk dr Allah..perh mmg gler arh aku kt die..hehehe..

aku kn dah ade boyfren nk tau spe..nnt2 la aku dedahkn kt korang..masih bru lg..hahaha bru hari ni kot..yg ini declare punye ok..yg taemin tu x pena d declare tp ttp aku suka die..lg2 nk cter ape erk..owh ade cter ag..

to pn dina..im so sorry x siapkn omwork bio sorry sgt2..ntah bln january ni kuasa malas menguasai diri saya sgt2 tersgt2..nnt teacher dh plang kn bku tu saya akn siapkn keje ckgu..sorry ckgu..saya tgh force diri saya jd rajin..kne force jgk..

aku kne tewaskn nafsu malas yg menguasai diri ini..fighting!!!berusaha!!!basya!!chaiyok!!
hari ini for the first time slpas membelinye aku online pki laptop aku..ade prob skit anta workshp..thanks ayah,ibu,abg.akak.n enon...utk ape ntah utk sgalenye kot..

No comments: