Saturday, January 28, 2012

Time Square

walaupun hanya separuh dari kelas aku yang join~ tetapi masih best walaupun terasa ada kekurangan namun apakan daya yang lain masih tak dapat join siap wish kat kitaorang agar mengEnjoykan diri kami di sana...so Kami yang pergi ni apa lagi enjoy sakan la kan..hahaha

game2 yang kami main
-game pusing(x tau apa nak panggil tapi dia betul2 sebelah entrance)
-DNA MIXER 2x( Fathiah yang ajak lagi sekali)
-game yang pusing2 kat atas pulak( sebelah dna mixer tu)
-space attack
-dizzy izzy
-bumper car 2x(yang best)
-mainan kanak2 yang boleh kami main
-roller coaster

ada lagi kot entah tak ingat dah kena tunggang langgang dengan DNA MIXER tu..
tapi rasa bersalah kat Fatin la sebab time dia muntah kitaorang semua tak da dengan dia(sibuk main bumper car) to Fatin sorry tau

main2 tangkap2 gambar..
yang tak boleh belah sangat diorang ajak aku shopping..hahaha diorg dok sibuk tengok selendang bagai aku tercongok nampak je kerusi aku rembat hahaha...aku sebenarnya sibuk mencari hadiah untuk abang aku je...yang paling best aku beli baju juga...
oh ya aku tak cakap pun aku keluar bila kan
aku keluar semalam 27/01/2012 hari jumaat..
minta cuti semata-mata nak enjoy dengan kawan2 dah la kena potong gaji hahaha lantak pi la kan..

ada satu insiden yang menyakitkan hati la juga tapi sekarang dah tak sakit dah..adalah seorang hamba Allah(HA) ni telefon lepastu dok cakap amenda entah dengan bahij ..bahij bagi dekat aku pula
HA ni cakap pergi TS ni macam bebudak lah apalah..lepas itu dia tanya pergi situ pakai duit apa
aku cakap la duit kelas..boleh dia cakap kitaorang PECAH AMANAH aku explain la the real situation kata nak buat jamuan kali ni lain sikit tak nak la asyik makan(kata zati r)
HA ni still cakap pecah amanah berjoli dengan duit kelas..udah ku bilang ini jamuan kelas dong pakai la duit kelas takkan nak pakai duit kelab bahasa arab pulak??itu baru nama die pecah amanah..dah tu aku past kat zati r pulak...

p/s disini kami tak pakai semua pun duit itu ye..sebab ada plan nak buat jamuan lagi ok(kali ni mayb picnik je kot)

No comments: