Saturday, January 28, 2012

BIRTHDAY WISHES FOR THE JANUARIAN'S

I wanna wish to all my friends that born in january..

Nur Sahira - 16/01/1995

Najihatul Munirah- 18/01/1995

Nor Liyana - 20/01/1995

Siti Aishah - 21/01/1994

Ammar Faris - 26/01/1994


hangpa-hangpa di atas cheq di sini ingin mengucapkan selamat HARI LAHIR,HARI ULANG TAHUN, HAPPY BIRTHDAY, SAENGILCHUKAHAMNIDA (ok dah sampai sini je aku malas nak google translate bahasa2 lain)
sorry lah tiada hadiah yang akan diberikan kepada hangpa semua no~~
kepada Siti Aishah(yang aku tahu dia tak akan baca post ni pun...weyh bila dapat jumpa kau doh nak dengar kau nyanyi lagu Titanic hehehe)

ok bulan ni dalam family aku ada orang yang akan tambah usia dia..
oklah SELAMAT ULANGTAHUN KEPADA MUHAMMAD SYAHEER BIN SAHIDAN!!~~~
Dia ni lah satu-satunya ABANG, KAKANDA, BROTHER, OPPA yang aku ada walaupun selalu menggunakan kuasa veto untuk memerintah adik2nya yang gedik dan comel ni...aku tetap sayangkan dia..(eh rasa geli pula)

MUHAMMAD SYAHEER - 29/01/1990

punya la semalam pusing cari hadiah untuk dia ni akhirnya dapat juga..part ni Thank you ke pada sahabat2 aku Bahij dan Ida..

ok hangpa2 semua diatas ni semoga sentiasa dirahmati,dimurahkan rezeki,dikasihi,dilindungi dan dikurniakan segala kebaikan di dunia dan di akhirat oleh Allah yang maha esa ok..

love you guys ok

No comments: