Wednesday, July 20, 2011

Ustaz ismail

hahaha ok ok tahun ni kami di kelas 5 ABU BAKAR dapat belajar dengan ustaz lagi yeay..hahaha
ok nak tahu cerita sebenar kami mula2 je belajar tu pon belajar tajwid and makhraj huruf lepas tu hahaha tahu2 jela sesapa yg pernah belajar denan ustaz..ustaz pon dah tak tahu nak ajar kiterg ape..so kiterg jadikan ustaz rujukan b.arab kiterg..thanks ustaz kerana membantu kami ye ;)..
selain itu kami bercerita2 la dengan ustaz,dapat tahu sekolah ustaz tu sekolah imam muda hassan jugak..hihihihi

hari ni kiterg main teka teki pulak dengan ustaz petu cerita2 hantu pulak macam la

oh ye cerita pasal cerita hantu..aku dpt thu dari bahij si dia pon nampk budak botak pakai baju maroon macam baju KAA tapi tiga orang..aku sorang je la..eh aku pernah cerita kat sini ke..dah ke blom cerita je la eh..

ok2 kisah ni berlaku pada tahun 2010 hehehe..pada hari rabu(coz aku igt pakai baju bomba)pada waktu kelas tambahan fizik.
ok time ni dah nak balik lebih kurang pukul 3 lebih la kan aku dah siap kerja fizik aku..aku sorang je tengah kemas barang saja je la pandang maryam en( x tahu asal jhehe) tetibe aku nampak budak lelaki botak pakai baju maroon mcm baju KAA jalan slow je mcm malas gile nak jalan dekat belakang antara raja dan fatin farhanis..
aku pon mcm oh ok then aku pusing depan balik petu aku terpikir dan cakap dalam hati'eh kurang ajar nye budak ni masuk ikut belakang cikgu ada kat depan kot'then aku pandang belakang balik tengok budak tu dah lesap padahal x sampai beberap saat ko maybe gap masa die masa aku nmpk die and nak tgk die bali dalam 30-40 saat je kot.
then aku tgk cikgu,cikgu x sedar ke ade budak tu tadi tapi cikgu pon tgh dok buat kerja.
aku pon buat le bodo igtkan ilusi sahajakan so aku cerite je kt kengkawan ntha mcm mana boleh sampai dekat pengetahuan ustazah..ustazah panggil aku dan tanya adakah aku ok?dan aku pon jawab aku pon ok aje..
p/s kami nampk dekat satu tempat yang sama ok.

No comments: