Wednesday, July 20, 2011

PLKN


ok tidak silap aku, minggu lepas budak yang umur dia 17 tahun semua gempar dengan PLKN ni. kebanyakannya sibuk nak buka internet nak tengok diorang dapat ke tak..
ada yang gembira ada yang sedih sebab dapat PLKN ni..well aku hurm x thu gembira ke sedih.

ok aku tahu pasal PLKN ni pon sehari selepas senarai nama dia keluar tu pon dari Mekar Surita..then dia minta no.ic aku..besok nye aku tengah~(cop x igt aku tgh buat ape menyapu kot dan yang paling penting hari rabu)
tetibe mekar jerit Leely! aku pon hah ape die mekar..die cakap le aku dapat PLKN
well aku pon x tahu nak pamerkan perasaan ape..
so balik2 saje tgk betul ke ape yang mekar cakap ni...tengok2 betul..
then bahij die pergi check tuk satu kelas yang dapat hanya aku,izzati rahim,faten.
faten dah cakap awal2 die tak nak pergi..

ok dalam keluarga aku, aku ngan mira pemecah tradisi keluarga tok enon dapat pergi PLKN..mira pon x nak pergi..
belah bapak aku pon x da sapa lagi yang pergi.. tu je ah nak cite pasal PLK ;p

No comments: