Friday, June 17, 2011

GERAMNYA !TERKILANNYA!

aku memang bengang kalau ada orang makan makanan aku tanpa izin..
ish aku dah memang simpan makanan tu untuk aku makan lepas buka puasa ke esok ke kejap lagi ke..sekali bila aku bukak peti ais cari2 mana nih tak jumpa pon..
aku pon mula kan operasi soal siasat la apa lagi..tengok2 dia yang makan..
memang la kan memang nak kena dengan aku ni..dia memang suka buataku macam ini sadis betul haih aku tengah teringin gila nak makan cokelat la sekarang..

dia memang suka makan makanan yang aku memang reserve untuk aku..dan selalu juga la makan yg aku simpan kena curi ntah macam mana diorg boleh jumpa bila aku sorok2kan bila aku tak sorok x nak pula makan geram betul geram betul..
cokelat pemberian Nor Izzati Abdul Rahim telah selamat masuk dalam perut orang lain..pergh terkilan gila tak dapat makan..

memang dulu pon die dah pernah buat macam ni apa nak buat sabar jelah sambil bagi nasihat kat die ' KALAU NAK MAKAN SOMETHING TU TANYA LA DULU SAPA PUNYE'
tapi still rasa geram adehh cokelat..selalu terjadi bila aku puasa ade je makanan yang aku suke then aku dapat then aku simpan then bila nak makan dah lesap tengok2 orang lain dah makan..

korang tak geram ke dah usha makanan tu lama bila kita puasa then bila nak makan makanan tu dah tak da..korang tak rasa terkilan ke hah aku terkilan gila..haish sabar dan redha jela dah masuk dalam perut orang pon tak la nak suruh die muntahkan balikkan?

so toodles and goodnight guys post tuk meluahkan rasa terkilan je..

No comments: