Tuesday, December 7, 2010

JABBAWOCKEEZ

aku tengok video ni dekat facebook...aku tertarik nak tengok so tengok jela kan haha aku memang suke la kalo orang menari pakai topeng putih..bagi aku bende tu nampak smart..then aku dah tengok semua dance die kat America's Best Dance Crew(ABDC)..overal sume best ah..tapi bagi aku paling best yang ni la...


yang ni aku suke waktu diorg jerit Jabbawockeez..hahaha



waktu watch video yang first tu kan korang tahu x aku terus terfikirkan taemin...hahaha sebab taemin kan suke popping...
dah alang2 aku post ni kan aku nak cerite skit la..
aku dah 3 kali mimpi lee tae min!! hahah betol x tipu..tapi aku igt due je dari tiga tu..
mimpi pertama x igt..
ni mimpi kedua..
x thu cm ne nak mule..
time tu taemin macam tgh makeup petu makeup artis die cakap kt die dlm b.korea tp aku paham makna die(kate mimpi aku hahah) die mcm cakap ade peminat nak jumpe petu die tunjuk kat aku.aku pon datang la dekat taemin..die pakai topi hitam and singlet hitam..die macam malu bile die pandang aku petu die tertunduk sekejap sambil sengih macam biasa la kalo die malu..petu die senyum dekat aku..lama plak tu then aku bangun..
mimpi ketige ni die gabung dengan beast plak..
dalam mimpi ketige ni die berdiri atas pentas sambil pegang belon then die menari..tahu die menari ape..mcm tarian budaya kite weyh..
mimpi ni lg best..sekolah kite jemput b2st datang buat persembahan..yg paling jelas muke aku nmpk junhyung..then ble penari2 dah kuar semua berebut nak berdiri dekat depan palang..termasuk lah aku n najihatul munirah...
petu ntah macam mana aku pegi backstage..kt belakang tu macam ade dancemachine..aku bahij and cayya menari kat situ tetibe b2st pon join sekali..kali ni muke palaing jelas..dongwoon aku,yoseob and junhyung...then aku bangun..

aku pernah mimpi dbsk jugak...
die bermule apabila aku tgh lepak minum dekat dapur sambil sandar dekat kabinet..ade la seorg hamba Allah yg aku x kenal tapi dalam mimpi aku kenal..die cakap dekat org sebelah aku(x igt sape) die dah lme x jmpe kawan lme die..aku terus berdiri tegak and cakap kat die u-know yunho eh..nak ikut nak ikut..die pon kasi..then sampai la.berbual ngn diorg..suddenly kterg nak kuar tp x thu nak g mana..kuar je rumah ade kucing banyak..jaejoong pon sebok nak main kucing tu..petu aku dgr yunho dah start kereta..aku pon cepat2 la jalan berangan nak duduk sebelah yunho sbb yunho yg bawak kereta...sekali bile aku sampai tuptup jaejoong dah masuk n duduk dulu..aku cakap dalam hati..(betol x tipu dalam mimpi pun aku cakap dalam hati) aku cakap aku sepak kang jaejoong ni menyibuk je..hahah..then aku duk la belakang..dapat duduk sebelah junsu..tp bile nak tutup pintu susah sikit..hahah sebab korang bayangkan la aku,junsu,yoochun,changmin dok kat belakang...

epas aku mimpi dbsk and b2st tu kan besok nye aku mimpi aku cerite kt kawan2 aku mcm pasal dbsk aku cerite kt mun n aishah dlm bas(mimpi je)..b2st tu aku cerite kt bahij tp x igt daam keadaan ape...
k tu je la..

No comments: