Saturday, May 1, 2010

--------------------tett-------tett-----------------------

hahhaha...gler sebentar..
wah skrg ni jam d laptop menunjukkan sudah pukul 3 pagi...tetibe nyanyi lgu p.ramlee plak..hahaha
sabtu lpas aku n geng bomba sekalian jga mtq daerah...x kesah pnt2 pon..jnji sijl(ikhlas ke x ni???ikhlas la)hehehe...

isnin plak..ya rabbi bapak tired...tp menyempat tgk tv kot.hahahank tgk MB x de plak ganti drama a women who loves a player...wah doktor tu hensem btol..pompuan tu bodo g pilih player yg lg x hensem tu...hahaha

selasa-ntah la x igt kot..eyh igt2,,adde kursus sehari pengerusi,setiausaha n bendahari...aku ganti ida jd setiausaha b.arab...lgpon aku mmg naib pon en..ida jd bendahari basketball..duk situ bkn dgr pon menyiapkn hw...ngn mun ngn hanisa ngn mekar ngn rmi2 lg la smpi pukul 5 ptg...

rabu-yg pntg klas xtra fizik x de...hahahagembira gile...tiap2 hari rabu aku tman mun amik bpe rmi yg pki bju bomba...aku pon x thu la..aku ngn mun kalo ade aktiviti bomba..kterg mcm excited gler nk join...ntah ah...mcm best wlupon least popular d klgn pljr sms s 10...tp kami ttp excited en mun...hahaha...hidup bomba...kehkehkeh..then tgh hari cm tu ade ceramah ntah psl ape..tp yg pling pnting aku nk blaja cri matematik org cina...(aku nk blaja bahasa cina..mcm best en..(b.arab pon x lpas ni nk b.cina plak)hhahaha)

khamis-spt biasa aktiviti koko la..tyme persatuan b.a kterg bincang psl aktiviti thnn...nk buat bju..hanisah design...nk g lawatan ke uia,ikim,muzium islam,jamuan akhir thn...hehehe..mcm2 lah.. jumaat minggu dpn adde qiammulail...

jumaat-hari ni ade MB tp x tgk dr awal la..tu pon tgk kul 6...tertido..besok mak n family aku blik kg kcuali aku n ayah aku...aku nk g UM ahad ni..ayah aku terpaksa bekerja...sabtu nnt aku tdo sorg2 wah~agak scary la..nk tdo blek abg aku lah sbb bilek tu x bsr sgt..hehehe...kalo dulu ED ade boleh tmankn aku tdo skang ni die dh x de..wua~ED aku rindu ko...u are one of a kind..dtg la seribu kucing pon ko ttp di hati..hurm smlm aku mimpi ED...

dlm kenangan ED

yg ni si kechik..jmpe dlm longkang bersama kami selama 2 minggu..tyme die meninggalla aku menangis...well x de ah tyme abuk msuk mte aku ahahhh...


No comments: