Sunday, May 9, 2010

nk thu satu cerita??

aku boleh x igt that today is mother's day...sengal x??hahaha
actually aku x thu pon tarikh hari ibu...dr dulu hingga skrg...nk thu sbb ape...bcz mak aku nye hari lahir  dekat sgt dgn hari ibu...11/5 ni birthday die la..n 1 lg reason ialah...aku igt lg dulu mak aku ckp kt aku yg ibu x kisah sbnrnya psl hari ibu coz hari2 adalah hari ibu n ayah...so mak aku x kesah sgt le...so aku pon x yah ah susah psl hari ibu..aku cme igt tarikh lahir die je...ha~yg tu die appriciate le kn...


ha~yg ni crite qiamullail plak...
mmg best btol..hahaha..dh smgt nk bgn malam ni skali kau ABC dtg pulak dh..aiyoo~so keje aku ngn mun mnolong ustazah settle kn mcm2 ler...serve food bentang tikar amik tikar lg ape bg2 fail,mcm2 lg la...mmg best btol buat keje2 mcm tuh...yg bestnye hanya aku sorg je bdk pompuan yg pki suar yg lain sume anggun2 pki jubah n baju kurung...aku kn rock..hahaahah..aku peduli hape ye tak asal pki bju n tutup aurat thats number one priority...then ade ceramah dlm bilik utility..habis tu sume sibok nggantuk sibok g tukar bju n gosok gigi nk tdo lakn..ustaz fauza ckp ade mkn ayam bbq...so aku n geng tunggu le kn nk mkn ni ktekn hahaha...then dgr crite dr maryam..aku ngn bahij mmg menyumpah gile kot...mmg dasar lakhanat btol...kalo maki pon rse x cukup..then dh nk tdo tu aku ngn bahij kt2 kul 3 bru tdo sblm tdo smpt lg ler menyumpah...hahahateruk en tp aku menyumpah pada org yg ptut kene sumpah...rpe2nye diorg bgn qiam pkul 5 aku tdo lg...ngek ngok sungguh hhahah....dh abis sume tu..aku tlg kms blik blik utiliti tu coz guru2 ade program kt situ...abis tu kemas2 cuci2...dah abis pulak...aku ngn mun ni punye la bersemangat gi bomba pulak..hebat x...padahal dh ngantuk gile ni...tp kami ttp teruskn perjuangan kami...hehehe...oh ye BAHIJ aku jmpe FA..die dh potong rmbut...aku cme kenal mata die je...comel nye hahaha...dh habis blik umah mun...rehat2 mandi2 kterg g the curve ngn akak die n hanisah...smpi2 kt sana korg thu ade ape??ade fashion show...waahhaha..aku mne penah tgk bende2 gitu...mle2 mls nk tgk..skali ko kuar model lelaki die yg hensem aku tros tgk...bengong en..ahahahaku ngn aiman dh taking2 picture...abis2 g beli hadiah..habis2 tu mak mun anta blik rumah...blik rumah online n aku boleh plak tetido smbil on9 tuh..jahahah
the end..

No comments: