Monday, May 10, 2010

kesian TOM T_T


pipi die bengkak...akibat gaduh ke sbb sakit gigi aku x thu..tp sian die..
die satu2nya kucing yg pernah aku bela bile kene marah buat2 tido...bgus x???hahaha kene marah je terus baring buat2 tdo pandai btol kterg pon x jd marah la....


yg ni pulak amk aku dh buang..hehehe...buang kt umah penghulu kg...sbb die ngandung lg..yela x kn nk bela bnyk2 kn anak die yg 4 ekor tu pon x besar lg...yg ni kalo ckp ngn die..die akn nyahut...best btol...bgus btol si min tot ni...nme die mule2 jasmin aka min...+ tot coz die ni suke hati je nk kentut...bgos x...hahaha  elok2 wangi bile die lalu je bau kentut bgus btol...aritu die kentut special punye ngadap muke ayah aku...hahahaha

ni ha~ank si min tot tu..comel~ belaka...yg oren tu uyen...yg tdo atas uyen tu misai..yg mata die lawa tu ed junior...sekor lg putih coz beza kpala die ngn misai kpala die putih misai hitam...

ini pulak kucing yg paling aku sayang...huhuhu...T_T nme die ed(nme sbnr sepered) coz die ni kucing jalanan...yg best pasal die ni...kalo pggl die cara die jln ke arah kter yg x thn tu...kalo mlm2 kterg kuar..ble blik nmpk die duk tido atas kereta lain...pggl die nnt die bgn petu menguap n menggeliat...then die gesel2 kpala die kt kte...dan die scara rasmi hanya die sekor je boleh tdo dlm umah..pling best siap tdo atas katil mak ayah aku lg...kalo die sakit die akn tdo dlm umah lg dlm bilik ayah aku...best...mcm kucing royal plak kn...hehehe...nmun itu sume tggl knangan...die telah pon pergi buat selama-lamanya...sedih owh...

No comments: