Wednesday, April 21, 2010

so today punye story..

ckgu syafiza bce blog kterg!!!!hahaha kantoi...bahij punye kene crite kt kelas....best ...
bahij copy tulisan amar menjadi..wah bahij tahniah2...pg td klang kabut balut buku skolah kate ade spot check buku la...hampeh x de pon...buat kalut je..haish...

balik td mcm hape je..kene tggl ngn van..diorg yg nmpk van kterg ckp 2.30 lg die dh belah...aku ckp org ni no use the brain ke..tunggu ah 10 minit...coz kterg nak kene kemas buku ag..igt boleh dilakukan dlm 1 saat ke...aigo~ betullah...then bdk2 f3 yg bru habis tutorial turun tanya mana acik?aku cter x de ah en...then syafika n farhanah g call acik n that tyme dh kul 3..kterg tunggu smpi kul 3 sbb igtkn acik x dtg ag...dah ble diorg dtg balik ade cter yg agak panas hati juga le...syafika cter..die call acik baiti...cter ah kene tggl sume..n that aunty boleh tanya skang pukul brape?so jwb ah kul 3...then die mara2 ckp skang ni die kt sk seri cahaya then trus tutup tepon...x sempat nak cter ape2 doh...ko tahu amira trus menyumpah acik tu..kate die'tgk ah ko aku akn menyusahkan hidup ko'aku just gelak je ah..then amira try ah call acik baiti tu..voicemail pulak...kali kedue n..lg agak kuang haja btol...die angkat ble dgr suare amira die tros tutp..kung haja x kuang haja...
well bdk f3 tu kalo kene tggl x pe r sbb diorg tu ade klas tutorial..ni aku yg mmg klas blik kul 2.30..ape citer..sesuka hati nak tinggalkn aku..bkn aku x bayar eh..aku bayar tahu..dh ah mahal rm80..kang aku x bayar haram plak aku naik ngn ko...ish! geramnye aku..dh la org tgh penat time tu..sbaik aku x menyumpah cm amira tu just ckp org tu x use brain je r...call mak aku n balik...

aku dh potong rambut..peh ringan pale aku..mak aku potong x rata..hahaha..but i dont care.mcm la aku nk tunjukkn kt org kn...nnt ayah aku blik pepandai la ayah aku ejas...

aku ni skang tgh syok dgr lgu ft island a mn first love follow him to the grave..best gile kot..hurm mmg obses la ngn kpop rite now...

nnt ade cter best wa cter sme lu guys orite....bye2 n salam..XD

No comments: