Wednesday, April 21, 2010

not begging for sympathy..*_*

every year klas aku asik la kene condemed...hari ni baru aku tahu bahwa klas aku thn lpas kene cop klas pling bising..eh ok per..x nak ah sunyi sepi mcm x berpenghuni...i know la klas kterg klas dpn..but pliz la dont expect yg kterg sume akn dpt markah yg cemerlang..not all of us are intelegent ok...ni satu hamba Allah yg aku mcm malas nak hadap dah...'anti' ckp 'ana' buat rumus sendiri? hello! 'ana' x buat rumus sendiri ye 'ana'amik rumus tu la dlm nota yg 'anti'beri...kang 'ana' buat rumus sendiri..terkejut beruk 'anti'..'ana' actually kurg paham ape yg 'anti' ajr kpd 'ana'...ntah la lantak 'anti' la..

k back to the story above...kterg bkn minta rse kesian kalian semua..just jgn la harap yg tinggi2 drpd kami..especially me..saya ni bkn nye seorg pljr yg cepat tangkap..agak perlahan juga la...so pliz la kalian kene bnyk bersabar dgn kami...almaklum klas kami kn 17 je...so jgn la harap 17-17 ni cpt belaja...
ape2 pon kalian bersabar ye..mcm saya bersabar dgn 'anti' itu..amin alhamdulillah...

No comments: