Sunday, March 20, 2011

o


k ni barang yg diberi pada aku...asal aku nk bercerite..saja nanti bile aku dah tua bile baca balik tentang post ni aku boleh ingt sape yg bg aku barang3 ni hehehe..
ok tiga dr barang tersebut dari kakak aku(set geometri,highlighter,magic pen)...aku memang x sangka die nak beli barang macam tu kat aku..ye la macam pencil box aku teddy tale dulu pon aku x sangka die nak beli kat aku...hehehe tu yg sampai sekarang aku pki je pencil box teddy tu smpi skang..ko jgn memain dr f1 smpi skang aku pakai tau...hahahaha kite kene hargai ape yg orang bg kan...

lpas tu semalam ade sorang kawan aku ni hanisah..korang kenal sape hanisah x?? x kenal x pe...hehehe
ok datang2 tusyen(kebetulan addmath x de so die sorg je kat atas)tetibe die bg bungkusan warna purple kt aku..kat situ die tulis happy EARLY birthday leely...aku cakap kau ni biar betul birthday aku jauh lagi la...die suh bukak..jajajan kuar la pencil box warna purple kat atas tu..die kata pencil box kau dah lama sgt la....die cakap memula nak beli warna pink tp die tahu aku x suke..nak beli warna biru macam lelaki pulak la..die beli warna purple tuk aku and that is my fav colour..;)
aku cakap nanti bile masuk universiti baru aku pki la..die marah pki thun ni juga...
ok tu je nak cerite..ape2 pon thanks to my older sister and hanisah for giving me these things ok..(^_^)

No comments: