Thursday, March 17, 2011

MERONG MAHAWANGSA


semalam tgk cerite ini sama fatin farhanis,fathiah n adik aku(sibuk je die ni)..
ok malas nak cakap pepanjang...cerite best la x rugi tiket rm6 aku hahahah...ok kawan2 yg lain mmg tahu aku kalo tgk wayang memang bsing...kekeke..tp kali bising die lain sikit...bising die macam ni'ah hensemnye putera tu' 'ah fatin putera mati ke''fatin putera tu mana?''fatin x best la putera tu mati''yeay fatin putera tu hidup lagi dan still hensem' hahaha..dan quoete yg paling aku suke..dr merong'This is not fair' dgn dari kamawas aka mawas man "SELAMAT MALAM SAYANG"hahaha aku gelak part ni..
wayang x habis lai ag..adik aku 'nana adik x tahan nak buang air la'aku cakap tahan je la..lg pon dah nak habis da...habis je cerite tu terus g tandas....then aku fatin fathiah berebut nak prince markus tu..kekeke last2 ok la kter amik merong mahawangsa tu..
then g popular kejap beli sedikit buku..then balik yihuu...

No comments: