Saturday, February 5, 2011

mimpi oh mimpi...

korang nak thu x aku mimpi ape semalam ke 2 hari lpas..mimpi terbaik la..

mcm ni aku mimpi tengah terjun kt dalam laut..then berenang2 la suka suki aku..then tetibe kau mamat ni datang

die datang ng kakak die park sandara kan..kakak die tu x agak mandi pakai topi yg mcm pompuan2 elegance ade reben tu..then tetibe die ajak aku pergi dekat ngn pantai..siap tolong aku lgi aww...hahaha dah smpi pantai tu jalan sambil pegang tgn kiterg ....hakhakhak..suke2 hahaha.akak die dah jalan dulu..then tgk2 kat depan ade mamat ni dgn minah ni..
jalan depan aku pgg2 tangan lgi..ahaks kepada NUR SYAHIRA SAAIDIN aku mimpi die ahahaha x kuasa betol... kalo mimpi kim hyung joon x pe la gak ini cik caya punye lee min ho...

2 comments:

mekarsurita ;) said...

aww , lee minho <3 . HHAHA . woishh kaw ckp bahasa ape ngn dia ? HHAHAHA :PP

H.A.C.K.S said...

x ckp pon ngn die la...dgn thunder english heheheh