Monday, November 15, 2010

PARTY!!!!

hahaha..the best party ever! party yg len dr yg len..kita buat dekat padang sekolah...hebat x kelas kterg..hebat hebat hebat...hahaha...kalo nak tgk gambar g la kt blog caya...smpi2 sekolah aku tdo kot..haahah dkt pukul 7.30 start tiup belon...fuhfuhfuh..bnyk aku tiup..bahij nk belon lagi besar aku tiup la...petu dpt la besar kan..tp jangka hayat belon bahij x lme...die BOOM...hahahaok then aku amik tugas bakar arang nak jd bara...ok team up dgn maryam...cayalah..aku ikut cara2 kt kem perdana..hidup api arang tu wuhhu..mun punye api x nak hidup2..oh waktu nak mule2 hidupkan bara tu kamal buat kelakar..bru pgg lighter ouch ouch ouch..kelakar la ko kamal..

then yg len prepare mknn la. yg penting semua camera ade pic aku...hahahaha aku kn camera freaks...kterg makan atas tikar je..hebat x..jimat coz..hahahapetu aku tolong la decorate kt pokok2(more likely nk rosakkan adela..caya n ida marah aku..wah touching...hahahah mne de)kamal mmg bgus die ni mmg boleh diharap...die tolong kterg hias2 and kemas...AMMAR?? die datang x tolong hias balik x tolong kemas..makan je tahu...hahaha ammar ammar..waktu bakar ayam bkn kerja aku..hehehe...petu ade lebih2 kertas hias tu hanisah got no work die g lilit kt aku die ckp mcm miss world..hahaha...then kterg amik la kertas lebihan tu lilit kt tiang gol..eh lawa plak..hahaha...

petu ade la party crasher tp x sempat crash pon dah kene halau dgn mun..hahaha tererla kau mun..oh ckp pasal party crasher..straberry die nak join kterg punye party tp x dpt coz ustazah kate kene bayar duit kelas dulu...hahaha sorry strawberry...
then time tukar2 hadiah..oh yeah aku dpt maryam punye..thanks maryam aku mmg nak jam loceng..tp bile nak minx ngn mak aku selalu lpe..thanks2

then dah nak balik2 kemas2 then hujan pon turun..seakan2 turut sedih party kterg dh habis..ecewwah..hahah papepon thanks kpd kerjasama yg diberikan oleh ustazah n rakn2 sekelas..

No comments: