Monday, November 15, 2010

outing SEKELAS!!

oh ok KAMI tgk cerite MEGAMIND best tau..aku touching beb..hahah susah nk tgk aku touching..bahij bawa MUAZ hahah comel2..kenangan dgn muaz selipar masuk longkang..penat bahij n mun cari selipar tuk muaz..
best..mun.."BELOK BELOK BELOK" hahahah..
ni klimaks cerite kterg..cari tmpt makan selam 1 jam setengah hebat x hebat??hahah aku caya izzati dah ah lapar en...then smpi kt ARENA...makan nasi goreng cendawan..aku habis kan caya n raja punye..tett hahaha bnyk betol makan aku ni...then izzati ajak g main bowling...
main la aku zati n mun..tini tukang tgk je...hahaha overall best la..
ok petu balik la..oh nak tahu on the way g ou bas yg kterg naik tu ade eksiden skit...huhu caya nmpk live..aku dgr bunyi baru aku thu eksiden...then waktu nak balik pon sama bas langgar divider..oh yeah..lpas tu bas tu boleh pulak x berhenti kt bus stop dkt umah bahij..berjalan la aku n aij dr seksyen lapan..bahij dah la dokong adik die sian aij...x pe2 outing yg penuh cabaran dan menduga kesabaran...hahaha

No comments: