Saturday, July 17, 2010

thanks bahij!





ok today..\aku dating ngn aij!! serious kterg due je kuar g tgk wayang..hahaha....
mule2 ajak si hanisah..die x jd ikut mun pon same..aku ngn aij kuar je r..
aku dh la bru blik kawad mandi trus g umah aij...then smpi cinema tu dlm kul 2.15
nak beli tiket 2.15 la ni kn..hahaha dpt tiket 2.35  cepat2 beli popcorn terus g masuk cinema dh start 20 minit dh..tp x terlepas babak2 hebat ag la hahaha...then org yg main watak riley biers tu ya Allah cutenye.
dah la ade iras2 kyuhhyun...hebat x hahaha..bahij awal2 dh ckp die aku punye aku pon ok la..eheheh
ni hah die comel x??x comel sudah ;p aij2 aku dh thu nme die ngn umur die..nme xavier samuel,27..




                                             


                                          

dari kanan cepat jalan(hehe)



                                                              
bahij thanks coz dgr cter masa lampau aku(walo x gempak)..sbnrnye aku x penah cter kt org yg bab2 sedih tu..aku just cter kt org yg kelaka n happy je tp yg sedih2 tu (x de la sedih mne,tp bile aku cter kt ko aku nak nangis dh time tu,sbb ade satu perasaan tu la kn..hehehe)aku x penah open kt org mcm tu aku simpan je dlm hati aku tentang masa lampau tu...aku susah skit nak open bab2 sedih ...tp biler dh cter kt ko aku rse mcm ringan sikit diri aku ni...thanks ea bahij :)))
thanks for everything

No comments: