Wednesday, July 14, 2010

cter kem..hahaha

overall camp yg d buat kt skolah thn ni lg best dr 2 thn lpas...slot die pon best2..then x rmi org..aku ni mmg suke kalo x rmi org...bgus ye pompuan bomba 3 org je tu pon aku,hanisah(cm x caya die pegi kn hahaha) and mun...
then waktu slot pertama best ah..suh kterg buat mcm2 then smpi satu part tuk dpt markah bonus kterg kene nyanyi..kumpulan 6 dipecah jd due sub group...group aku 5 bomba 1 polis...then kterg pkir mcm2 smpi kuar lgu korea lah ape lah kn..last2 kterg nyanyi lgu..air pasang dalam surut pukul 5 ..hahaha cikgu suh nyanyi 2 kali..best ah doh..hahaha

slot paling x best ialah slot yg dipimpin oleh krs and pengakap...krs sbb ape tah dior suruh buat arahan pun cm x betul...pengakap pula yg handle ahli kumpulan aku yg 13 tu sorg je mula2 iaitu zulkarnain...then ntah cm mne anis syafinas dok dpn aku sblh zulkarnain dekat je...petu cm lme je rpenye die die belajar smpi abis..aku pon mcm ckp kt zul en eh mana aci ajar die sorg je...zul boleh gelak...aduh yai..hahaha then kawan die si zulkifli ni dtg die tanya ah gadget yg die buat td mne..then ade kt slh sorg bdk aku..petu mungkin rosak skit la agak kulut kayu copstik tu merekah kot...then ko thu die boleh ckp ape...'......(yg ni die ckp per aku x igt) bangsat la'aku tgk zzulkarnain mcm terkejut ah muka die dgr prkataan tuh...then bla bla...

smpi plak slot pbsm hahaah..yg ni kelaka aku berlakon jd mak izsham hahaha kelaka gila...jari terputus la plak kn..hahaha slot polis best main api..kehkehkeh...aku mmg suka main dkt2 ngn unggun api x kire besar ke kecil hahaha...yg kali pecah jd 3 group..group aku sume bomba...kterg mula2 pling last hidup api dan pling awal siap masak air...nak tau sbb ape  sub group yg lain dh hidupkn api tp x eti jaga api bg hidup..mun jd naga tiup je api tu..hahaha..

then smpi la akhir slot..aku x pkir pon kumpulan aku boleh mng ape2 skali kterg mnang utk slot 1 putri islam..best oh dpt makannan..aku suka..ahahahoh ye aku nak cter satu babak kelaka..waktu nak pergi slot 3 kot kn ade satu kesah berlaku..haaha...sume org tgh lari2 nak g checkpoint masing2 aku nk g kelas 1 ali nak amik kaca mata aku...skali aku lari2 ah kn nk cepat...skali BUK!!aku berlanggar ngn sorg bdk kecik ni pki cermin mata...comel lah jgk..lelaki lakn..kterg due2 nk jatuh aku nk thn die dr jatu so aku terpegang la tgn die well x sengaja sbb secara spontan tau...aku pon bler ttersedar aku pegang terus bertakbir yg bdk tu plak hahaha die ckp "astaghfirullahhala'zim'cara die ckp tu ha kelaka...hahaha

blik2 camp g umah aij praktis gulp and gasp...2 kali praktis aku tertido lpas tu dkt2 kul 5 mak aku call and blik ...caya,zati,ida,aij...diam2 sudahhahah mana thu nak keluar...kahkahakjahakhakhakha..

No comments: