Sunday, June 20, 2010

u-kiss!!

aku bce kt internet td pasal press conference diorg in malaysia..
x thu bile coz org tu post ari ni saturday,19 june..
bce punye bce..
diorg cter diorg mkn mcm2 like satay n nasi lemak..
diorg berharap dpt makan nasi lemak dgn kimchi..
aku pon nk mkn jgk..agak2 ape rse erk?sdap ke x..yg penting diorg mkn nasi lemak yg pedas ke yg sambal die rse manis2 tu..harap diorg makan yg pedas punye...hahaha sje je aku ni..

then bce2 lg abis la kn..diorg dpt hadiah keris sbgi penghargaan..wutwut..hahaha..dlm hati ckp(keris je pun ape ade hal)hahaha jahat nye aku...harap diorg smpn keris tu..sbgi igtn diorg pernah pergi malaysia..

sdg mnangis skang(ces mcm btol je nanges hahaha)sbb x dpt pergi u-kiss pnye fan meeting..hua~;(
x dpt jmpe alexander...mgkn ade hikmah disebalik kejadian..
mne la kot thu kalo aku dpt pegi aku tetibe jd kurg waras bler jmpe diorg kn...hahaha
wallahualam..hanya Allah yg mengetahui...

No comments: