Wednesday, October 13, 2010

hidupku berpusing di sekitar ubat ubatan!


dari dulu hingga kini bende ni la bnyk aku telan
well kecik2 makan yg cair punye skang makan biji2 pula..
baru balik dr klinik mcm ade potensi asma aku nk dtg balik je
oh ya Allah jgn la bg asma tu dtg balik amin..
yg pasal gigi aku tu dia bg krim bonjela bg kebas2 skit spaya kurg sakit
lma x pakaai bonjela.dulu feveret sbb best rse kebas2 die tu hahaha
well dlm famili aku aku la yg paling unik sekali
dr segi fizikal,mental dan rohani
aku la paling banyak penyakit kalo bkak peti ais dulu2 cari ubat mesti bnyk nama aku..
skang x de coz mak aku dh buang ubat lme2 tu
jap g bakal penuh balik la dgn nme aku hahaha..
pernah x ade sejarah seseorg yg menjadi doktor tp die sendiri bnyk penyakit??
aku rse kalo x de mayb aku bakal cipta rekod kot
(inshaallah jd doktor amin)

No comments: