Friday, August 6, 2010

pecah masuk!?



ok meh aku citer pasal gambar diatas...x nak dgr  yah baca..hahaha
ok hari lebih kurang 11.30 pagi..rumah aku dipecah masuk oleh seorang penjenayah...
korang mesti nak thu cm ner aku boleh berblog lg kt sini kn...cm ner boleh post criter ni kn...p/s aku x online kt cc ye...

ok alhamdulillah mak ayah aku ade kt umah cozz x kerja...
mak aku cerite...masa mak aku tgh mandi die dgr ade org ckp HOI!...mak aku buat x layan la en...then die dgr cm mangga kene bukak...die igt abg aku balik coz smlm abg aku x blik...die pon nak ar g sambut anak die kn...skali die tgk...org lain mak aku jerit PENCURI!!! org tu terkejut tp sempat capai handbag mak aku yg kebetulan ade atas meja dpn pintu tu....mak aku ckp pencuri tu bawa lari handbag mak aku mcm pondan hahaha....mak aku ckp ade due org sorg tunggu dlm kereta...bonet kereta dah bukak...x kan mak aku nak kejar plak dah la berkemban...bapa aku time tu tgh mamai dr tido...
nau'zubillahhiminzalik...kalo mak ayah aku x de agak...kosong le rumah aku....satu lagi kalo die serang mak ayah aku time tu...astaghfirullah hal azim!!
tu r sempat amik handbag...dlm tu duit x smpi RM100...handphone cikai satu..kunci office mak aku...and yg pling penting dan kterg tgh tkut skang ni...kunci kereta kancil abg sedara aku tu...harap die bengong skit x nmpk kunci kereta tu la...amin!! ic mak kad2 yg sewaktu dgnnye...

yg aku x thn tula...cara die bg salam...hahaha HOI!..kehkehkehkeh...sebaik mak ayah aku x ape2...mak aku ckp smart je org tu pki baju belang2...aku rse dah pro ni...sbb cpt je die rosakkan magga tu...

No comments: