Sunday, January 30, 2011

KETURUNAN

korang tahu tentang asal usul korang??tahu x?? dari mana nenek moyang kamu orang datang ade tahu..kalo x tahu rajin2 kan diri korang pergi tanya mak ayah korang kalo ade nenek n atuk g la tanya diorg...macam aku dh x de atuk n nenek tanya je la mak ayah aku..sbek diorg thu..

hari ni aku berbual dengan mak aku,ibu long and kak eda tentang keturunan kterg...
ok aku ni berdarah campuran yaman,india,thailand,jawa,melayu deli,cina
ok2 yaman tu datang dr hadramaut..india x tahu..thailand n jawa n cina x tahu..melayu deli dr johor kot..
ok belah ayah aku (tokwan aku campuran yaman n india...belah tok aku thailand)..

belah mak aku la aku dapat jawa,cina,melayu deli tu...
belah arwah abah jawa je kot...x igt la plak..belah arwah mak jawa+ cina kawin ngn orang melayu deli tu..
belah arwah mak ibu aku cakap tok zahra die tu cmpur jawa ngn cina...sebab tu la muka arwah mak enon mcm cina skit..mak itam pon mcm cina gak aku tgk...

tula bile dtg kt aku dah bercampur...kak eda ckp aku ni tu yg ade rupe india+arab skit..  hahahahah

tula petu mak aku cakap kalo nak thu lg lanjut pasal keturunan belah mak aku tanya tok chik or tok busu..the end..so korang kalo teringin nak thu asal usul korang baik korang tanya org tua2 dalam keluarga korang

No comments: